Good morning wednesday

Borta bra men hemma bäst som R uttryckte det när vi kom hem. Så sant! Man uppskattar
 hemma mer efter att ha varit borta. Nästa vecka drar vi och campar så nu har vi någorlunda
oplanerade dagar fram tills dess och siktar in oss på att "bara vara" så gott det går.. Ska by the
way ta mig tid att lägga ut recept & bilder på tårtan jag bakade förra veckan! Kanske idag? ^^,
 


Em    •     •   http://www.emmachristines.blogg.se

Hoppas ni hade det myyysigt i gävle :D svit å allt <3










Kom ihåg mig?


Emma, 29 år. Sambo med min kärlek R och två underbara barn; Collin & Livia (pseudotvillingar). ♡ Här får ni följa mitt vardagsliv med allt vad det innebär. Glöm inte att bläddra bland kategorierna - där kan ni hitta allt ifrån vardagliga inlägg och förlossningsberättelser till inredning och goda recept.