You make me happy

En rolig gårkväll gav oss en trögstartad morgon men när vi väl kom igång blev det
både storstädning & tvättning. Nu myser vi framför en film, sen ska jag kika igenom
mina inredningspärmar, är så sugen på att fixa om och fixa NYTT.. Har ju också ett
IKEA presentkort som bara ligger och väntar på att bli uppshoppat. Snart så! ^^,



Em    •     •   http://emmachristines.blogg.se/

skönt när städning/tvättning är klart! men tufft å ta tag i.. men man bara kommer igång :) oho, har du gjort en inredningspärm? :) spännande... ikea är bra grejjer! vi har oxå ett värdekort av det ska vi nog köpa garderob åt farsgubben :)

Hanna    •     •   http://hannaedmam.blogg.se/

Presentkort är så bra att ha ändå, då kan man köpa mer vad man vill än utgå lite mer efter prislappen som jag tyvärr ofta gör annars!










Kom ihåg mig?


Emma, 29 år. Sambo med min kärlek R och två underbara barn; Collin & Livia (pseudotvillingar). ♡ Här får ni följa mitt vardagsliv med allt vad det innebär. Glöm inte att bläddra bland kategorierna - där kan ni hitta allt ifrån vardagliga inlägg och förlossningsberättelser till inredning och goda recept.