Tired, but can’t sleep

Jag hamnar ofta i det här läget.. Trött, men svårt att somna. Suck.. Veckan som gått har varit bra på alla vis - har till och med kommit iväg till gymmet före jobbet och har känt mig full av energi. Tills imorse. Det var som att luften gick ur mig när jag vaknade och sen har jag inte lyckats skaka av mig känslan.

Bortsett från mina egna surriga tankar har vi haft en mysig lördag med kalas för R, som fyllde år igår. kvällen avslutades med en film; Bohemian rhapsody. Väldigt bra och sevärd, topp tio bland de bästa filmerna jag sett skulle jag nog säga. Men då är jag också ett fan av Queen.. ;-) Nu ska jag försöka sova, misstänker dock att tankarna surrar ett tag till. God natt! 

(null)
Puss på dig storebror ❤️


Evelina    •     •   http://www.FlickornaE.se

Hoppas du fick några sköna timmar av sömn, själv hade jag en som snarkade högt och ljudligt så han ligger inte på plus idag =) Ha ha ha...

Svar: Haha jadå, inget snarkande som störde här inatt tack och lov! 😆
myinspiration.blogg.se










Kom ihåg mig?


Emma, 29 år. Sambo med min kärlek R och två underbara barn; Collin & Livia (pseudotvillingar). ♡ Här får ni följa mitt vardagsliv med allt vad det innebär. Glöm inte att bläddra bland kategorierna - där kan ni hitta allt ifrån vardagliga inlägg och förlossningsberättelser till inredning och goda recept.