En söndag i mars

Sen senast vi hördes har vi kommit hem från Orlando och i stor del kommit tillbaka till våra vanliga rutiner. Flygresan hem gick bra, C sov hela vägen hem och L några timmar innan hon vaknade, för att sen somna igen. :-)

Den här veckan har varit blandad.. Mycket tankar som snurrar och jag har svårt att sortera mina känslor. Jag vet att det med tiden blir lättare, men här och nu är jag i ett enda virrvarr av.. ja, jag vet inte vad. Är iallafall GLAD att våren närmar sig, det ger mig energi och jag älskar att barnen är så pass stora nu att de kan vara med och "vårfixa" i trädgården. Ser extra mycket fram emot semestern och sommarlovet, så mysigt det ska bli! Till veckan väntar mycket jobb, vår årliga vårutförsäljning drar igång och det är alltid lika spännande.. :-) Nu ska jag se klart på dokumentären om Josefin, "Josefin Nilsson - Älska mig för den jag är". Blir arg, ledsen, förtvivlad.. Se den! 




Evelina    •     •   http://www.FlickornaE.se

💕💕💕

Svar: 😘💞
myinspiration.blogg.se










Kom ihåg mig?


Emma, 29 år. Sambo med min kärlek R och två underbara barn; Collin & Livia (pseudotvillingar). ♡ Här får ni följa mitt vardagsliv med allt vad det innebär. Glöm inte att bläddra bland kategorierna - där kan ni hitta allt ifrån vardagliga inlägg och förlossningsberättelser till inredning och goda recept.