I can’t think clear

Äntligen är vi i APRIL och snart är halva månaden gjord! Den startade med födelsedagsfirande för R som ni fick läsa om i förra inlägget, samma helg som jag drog till gymmet för första gången på.. Jag vet inte hur länge. Det kickade igång något och jag har lyckats hålla mig aktiv 6 av 9 dagar (promenader, gymmet och jogging) hittills. Är SÅ nöjd med mig själv, har så mycket energi och mer motivation än jag någonsin haft. Planen är att springa innan jobbet varje måndag och gymma på fredagar, sen om det blir något extra är det bara plus. Det sista jag vill är att sätta för höga mål.. Två gånger i veckan känns genomförbart och lagom! :-)
  (null)












Kom ihåg mig?


Emma, 29 år. Sambo med min kärlek R och två underbara barn; Collin & Livia (pseudotvillingar). ♡ Här får ni följa mitt vardagsliv med allt vad det innebär. Glöm inte att bläddra bland kategorierna - där kan ni hitta allt ifrån vardagliga inlägg och förlossningsberättelser till inredning och goda recept.